Theo Alexander Olofsson ❤️

Ligger och lyssnar på hur du andas, verkar sova gott.. Jag är så glad att just jag är din mamma och att just du är min son! 
Jag ska göra allt för dig, måste jag gå genom eld så gör jag det för din skull. 
Tänk hur livet kan förändras på bara några sekunder när du tog dina första andetag, 15:06 den 18 augusti, då förändrades hela livet till det bästa, det bästa som hänt mig var när du föddes. 
Jag ska göra allt för att du ska få den bästa uppväxten som bara du kan få, jag kommer bli gråhårig på alla dina påhitt och du kommer nog få höra ett och annat genom dina år. Men vad som än händer så kommer jag alltid älska dig, just för att du är du! 
Du lyser upp dagarna som är grå och ett tandlöst leende är det bästa man kan mötas av på morgonen, älskade skruttunge ❤️ 


All of me loves all of you! ❤️ 
1 Bea Jönsson:

skriven

Men gulle ni, jag smälter! Massa kärlek till er!!

Kommentera här: