21 september 2014

Det är något som är fel med mig..
Haha, sitter och kollar inspiration till gästrummet nu, även fast vi sagt att vi ska göra det absolut sist typ.. Eller efter trappen och Theos rum iallafall.. Så är ju ett tag dig, men är nog för att jag har klart hur jag vill ha trappen och Theos rum.
I gästrummet ska det bli någon färg, men färgen får inte vara för stark heller och vill nog ha en fondvägg där också, men blir kanske lite mycket med fondväggar.. Vill bygga en walk in closet dit också, får se hur det blir. Mycket tankar kring det rummet som är helt konstigt byggt.. Så får se hur det blir helt enkelt, men är så roligt att ha projekt och kunna bestämma själv hur man vill göra. Jonas säger ju inte så mycket så jag kan i princip bestämma allt helt själv :D Vilket är jätteroligt!
Nu ska jag fortsätta kolla runt på internet och se om jag hittar någon färg till trappen först och främst, för nu är det den som står på tur så att vi får upp ett räcke dit också! :)

 
Vart som kär i färgen på väggen där, får se kanske blir någon liknande i gästrummet eller kanske en vägg i Theos rum! ;)
 

Kommentera här: