20 september 2014

Lördag idag då.. Dagen har sprungit förbi, och har inte hunnit med ett skit känns det som.. Men en del har man ändå fått gjort, vilket är bra 😊
Klev upp och tog mig en skål med yoghurt och sen satte jag mig med lite papper och planerade lydnadstävlingen LHU ska ha den 28/9 alltså nästa söndag. Så den som känner sig sugen på att komma och kolla är välkommen klockan 9! 😄 hoppas på en lika lyckad tävling som sist 😊 
Sen åkte vi med ett släp fullt med skräp, äntligen! Ser så mycket bättre ut när släpet inte står där det stått i 2 månader.  Åkte lite bil för att söva Theo men när vi kommer hem och lägger han i vagnen så vaknar han direkt så då var de bara att jag stod och kollade på när Jonas körde lite med trimmern och hundarna fick vara en stund i hundgården, missnöjda hundar men de vänjer sig sen och det gick så bra. Sen fick Jonas ta och mata Theo så då klippte jag gräsmattan, värsta träningspasset ju! Och inte ens hela gräsmattan är klippt, jobbigt! 
Sen gick jag in och då åt vi lite lunch bestående av skagenröra baguetter, mums! sen har vi tagit en liten siesta och sovit och sen åkte jag till Råneå för att hämta lillebror på bussen och vara och handla lite lördagsgodis. Kom hem och då flytta vi divanen på soffan och städade lite för att sen laga mat, och slapp faktiskt laga för de gjorde lillebror! Lyx 😁 
Och nu sitter vi framför tvn och myser med godis, väntar på att lilleman ska somna så vi kan hyra en film i lugn och ro 😄 
Bra lördag med andra ord! 
Imorgon hoppas jag att jag tar mig i kragen och tapetserar farstun, om jag inte gör de ikväll vill säga 😉
Ha en fortsatt bra lördag kväll folket 😄 


Kommentera här: