22 september


Och sovrummet är klart (nästan) nu är det bara lister i snedtaksdelen och sen skjutdörrarna som ska beställas och sättas upp och sen kommer de bli super! Bara av att få upp gardinerna gjorde stor skillnad! Även fast de är alldeles för korta, så måste köpa nya till sovrummet. Inte mig emot 😜 har hållt på att greja hela dagen uppe och imorgon fortsätter vi nere. Skönt att de ser ut som nå uppe iaf 😄 nere ser de ut som hej kom och hjälp mig men de är för att jag håller på i farstun. Vill få på plats listerna så att jag sen kan börja inreda där också 😜 
Är svintrött nu så funderar starkt på att krypa ner under täcket, hade inte suttit helt fel de inte!
BVC står på schemat för lilleman imorgon också, får se hur mycket han väger och även hur lång han blivit. Han börjar bli riktigt stor nu! Mitt älskade hjärta! 😊

Kommentera här: